Geçmiş olsun arkadaşım bende vps almıştım 9 gün sonra cpanel kullanabildik. Gün içinde bende şikayet konusu açacağım kendileri hakkında. Çünkü vps alalı 1ay olmadan %50 zam yaptılar...Kesinlikle tavsiye etmiyorum burayı.

Saygılarımla