arkadaşlar benim hesap 40 doları geçti 3 ay oldu ortalıkta pin felan yok...ne geldi nede girin diye bir bağlantı var...bu işte bir terslik yok mu? hani 10 dolardan sonra gelecekti? neyapmam lazım?