önemli değil arkadaşlar siz begendiyeseniz her zaman böyle şeyler yaparım ve gördüğüme göre emeğin hakkını veriyorsun.imla kurallarına gelince özür dilerim hızlı yazdıgım için daha düzgün yazmayı ögrenemedim inşalalh onuda ögrenirim..