Şöyleki arada duvarlarda var onlarıda hesaba katın.İki ev öteden zor bağlanıyorum, 54 ile.Ama dedikleri gibi harici usbler var onları alıp uzatma kablosuyla camdan aşagı sarkıtırsınız hemde ortada duvarlda kalkmıs olur bir nebze