S.a
Bi kaç lamer sunucumda dolaşıyor,Wpleri hackliyorlar sürekli..Gerçekten büyük kayıp ve zarar oluyor benim açımdan..İstedigim ise config dosyalarını base64 tarzı basit ve çözülmesi zor bi şifreleyici ile şifrelemem lazım..Lamerler zaten anlamaz o kadar..Elinde olan varsa paylaşırsa çok iyi olur gerçekten..