Ben açıcam bi tane çiçek böcek forumu. Sen şimdi çok ormantik olursun. Seni kaçırmayalım anarschi.

Bu arada grip olduğum için msn e bağlanmıyorum. Sizlere bulaştırmak istemiyorum. Forumda ara ara pm atarsınız arkadaşlar.