onuruyanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TUBİTAK'ın düzenlediği yarışmalarda derecen varsa puan olarak bi artısı oluyor. ( Ne kadar olur bilemem )
Ben bilgisayar olimpiyatlarına girdim Antep birincisi oldum ama bir işe yaramadı..Türkiye derecesi yaparsan ancak 2-3 puan veriyor..Ama bir güzel özelliği şu mesala fizik olimpiyatlarında Türkiye birincisi oldun istediğin üniversitenin fizikle ilgili bölümüne öss de barajı geçtiğin takdirde gidebiliyorsun