ya bu ben firmayım denen adam sürekli son mesajımdır diyor süreklide yazıyor ciddiyetsizliğini bi kerede burda belirtiyor.Ayrıca o seni beğenen müşterilerine seni övmeleri için paramı teklif ediyorsun

Bunuda yaparsın sen ben burda kimseyi tanımam ama şu yazılanlardan gördüğüm kadarı ile nasıl bi insan ve nasıl bi firma olduğun belli oluyor.Hadi iyi geceler.