hocam banada olmuştu böyle explorer.exe çalışmıyordu yani en alta ki mavi yer format atıyordum 2. reset de gene çalışmıyordu bende ctrl+alt+tab yapıp programı durduruo yeniden başlatıyordum öyle çalışıyordu allah yardım etin formatla gitmiyor bunlar veya windows cd si virüslenmiş olabilir