Zafa kardeşim taş atma çabaları içerisine girip komik olma lütfen. Senin botun daha önce de tasarımdan dolayı bozulmuştu, düzelttik. Ben yaklaşık 1 aydır yoktum, senin sms attığın günden beri nete girmeye başladım, tabi bu tesadüf. Ama msnde karşılaşamadık, iletişim kuramadık, unutuldu. Zaten 4-5 gün önce attın mesaj. Zira 6 ay önce yaptığım ve daha önce de defalarca düzelttiğim botu bile yeniden çalışır hale getirdim bazı arkadaşlara.
Neyse amacım polemik yapmak değil. İşi alacak arkadaşa başarılar, benden çıkmış anladığım kadarıyla.