botun bozulması yazan arkadaşın problemi olmamalı bence, çünkü bot dediğin şey kolayca bozulabilir kaynak sitedeki tasarımla vs.
bir de botu düzeltmek demek zaten çoğu kısmı yeniden yazmak anlamına gelir. o yüzden bot yazdıranların garanti bekleyişleri çok anlamlı değil -bence-