volkantasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı durum bendede var ödeme yapmadım ben allahtan ftp verdim bot bitti entegre edicem dedi ondan sonra ne palampa nickli kişi ortalarda var ne site çalışıyo. Lütfen Dikkat edelim "mrtoxic" ben çilem haber'e bot yazdırmayı düşünüyorum palampadan sonra kimseye güvenim kalmadı yanlız. umarım sen palampa gibi yapmazsın msn ni pm atarsan sevinirim. iyi günler

asp değilse botu yazabilirim. istediğiniz siteden alabiliriz + 1 ay bot garantisi veriyorum. ötesi + ufak ücretlerle telafi edilir.