Konu
CSS Konusunda uzman olanlar lütfen buna baksın mesafeyi ayarlayamıyorum
20-04-2009, 15:33:17
#5
teknohaberci
kayma mı bu :S orda normalde bir bölüm vardı.onu çıkardım.yeri boş kaldı.sidebar aşağıdaki yerini koruyor.üste alamadım.anlayacağınız olay bu.