Konu
Arkadaşlar sitem Sandbox,tamı sizce
20-04-2009, 14:17:34
#5
Grgonat
bende bilyorum deyil ama kardeşim bu işlerde acemi sanrım içi rahat etsin diye konu açtım neyse post kasmaya gerek yok tşkler.. ilginiz için...