jp cache diye bir modul var php nuke da cache oluşturuyor.Ben kurdum sunucu üzerinde yük azaldı.Tavsiyem sitenin geleceği varsa php nuke yerine başka bir sisteme geçmen ben 6 senelik birikim yüzünden başka bir sisteme geçemiyorum yoksa çoktan phpnuke defterini kapatmıştım.