frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun faggo kaliteli siteydi maillerin umarım olumlu döner geçmiş olsun
Dönmedi 2 gündür hiçbir şekilde soğuk su içiyim en iyisi bir dahada özgün içerik çalışmıcam ikidir bu tip olaylar başıma geliyor.