Yüksek kazanınca ban atılacağını söyleyen arkadaşlara gülmek istiyorum Böyle bir düşünceyi nasıl kazandınız Allah aşkına ya? Bu düşünceyle devam ederseniz böyle konularda böyle yorumlar yapmaya devam edersiniz. Arkadaşın sitesi ne sitesi olursa olsun. Kendisine başarılarının devamını diliyorum, burda bu tarz konular açmamasınıda şiddetle tavsiye ediyorum Sebebini daha önce adsense ile ilgili açılan konularda defalarca yazdım. Bizim insanımızda çekememezlik var, birisi yüksek kazanıyorsa illaki bir hile yapıyordur mantığı var. Umarım bu düşünce değişir, çok yazık çook..