DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolsun bilgilendirdi, karakter olarak çok sevdim kendisi..
Çok anlayışlı, samimi, iyi niyetli kısacası nadir insanlardan kendileri..
İlgisi için çok çok teşekkür ederim..
Çok teşekkür ederim
O sizin iyiliğiniz..

Saygılarımla.