Bir yada bir kaç kişiyi hedef alarak değil genel olarak şunu söylüyorum.

1- Siz olsanız konu içeriğini söyler misiniz? Ben söylemem, o yüzden de sormuyorum.

2- Siz olsanız site adını verir misiniz? Vermezsiniz(%99), o halde neden soruyoruz.
Ve en önemlisi bu tip konuları açan arkadaslar yazacak olsa ilk mesajda zaten yazacaktır yazmamıssa zaten yazmak istemiyordur.

3- Bu tip başlıklar açanlara genel olarak söylüyorum) Burası bilgi paylaşım platformu. Konu ve içeriği, domaini vs. tabii ki söylemeyebilirsin. Ama reklam yerlesimini bize izah etmen gerektigine inanıyorum. Bu seni olumsuz etkileyecek bir şey değil google milyar dolarla oynayan bir firma.

Ki zaten bu konuyu acan arkadas zaman bulunca grafikle reklam yerlesimini nasıl yaptıgını gosterecegini soylemis.

Bekliyoruz..

Ayrıca her zaman ki gibi dogruları soyledigim icin tepki verecek arkadaslarımızın eksi repleri icin simdiden tesekkur ediyorum