Konu
YiyemeyoM dohtuR béy !
18-04-2009, 18:49:02
#8
Fadeex
theFallen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tamamı bold-renkli-şekilli vs.. yazı yazmak ban sebebidir, yazını düzenlemeni öneririm.
bak bunu bılmıyordum tesekkurler yazı duzenlenmıştır.