arkadaşlar ben smf den vbulletine geçtim bir iki problemim var
1 konularda son mesajlar en sonda çıkıyor en üste çıkacağına en sonda çıkıyor bunu nasıl ayarlıyabilirim
2 üyelerimin hepsi administrator grubunda bunları nasıl o gruptan toplu halde silebilirim ( üye grup adını değiştirip yetkilerini kısıtladım ama halen admin paneline giriş yapılıyor o gruptan panel yetkisini alamıyorum alınca kabul etmıyor forum)