bildiğim kadarıyla öğretmenler toplanıyor.Bu cezanın siciline işlenip işlenmemesini konuşuyorlar.uygun görülürse cezayı alıyorsun ama siciline işlenmiyor.(yanlış olabilir.)

Milli eğitime başvurmanı öneririm.