Haklıysan doğru milli eğitim müdürlüğüne git bi müfettişle yada müdürle konuş halleder . Bizim zamanımızda bizim bütün sınıf erkekleri 5 er gün almıştı uzaklaştırma ama suçsuzduk Sınıftakiler tırstı gelmedi yalnız gittim şikayet ettim aradı müdürle konuştu kızdı biraz bizim cezalar iptal Ara hakkını haklıysan tabi