Konu
Yeni sunucumuz geliyor !
17-04-2009, 22:04:01
#9
memat
kafkas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha yüksek makinalar alın bu makinalar ile artık iş yapılamaz duruma geldi tabi bu işi bugün yapıp yarın bırakacağım aman ne olursa olsun düşünmüyorsanız.
@Sayfanet
Q8300 böyle bir işlemci var bayadır.
İşlemci yok dememişki VT yok demiş arkadaş