darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önceden 6 ay kadar çalışmışlığımız var. zaten konuyu açtığında bu konu için msn'den görüşüyorduk.
evdeki hesap çarşıya uymaz süleyman bey.
Iyi çalışmalar herkese.