Merhaba Skype hakkında hiç bilgim yok. Hiç kullanmadım ama kullanmak istiyorum. Bir arkadaşımdan şunu duydum. size sormak isterim doğrumu diye.

İstediğin ülkenin bir telefon numarasını alıyorsun, bu telefon numarasını Skype Id'ne yönlendiriyorsun ve çağrıları Skype ile cevaplıyorsun.

örneğin atıyorum Amerika telefon numarası alıyorsun ( nasıl alınıyorsa bilmiyorum ) bu numarayı skype'ye yönlendiriyorsun, biri o numarayı arayınca sen skype den cevaplıyorsun..

diyor

Belki ben tam anlatamadım ama anladınız umarım. varmı böyle bir uygulama?Varsa nasıl?