aynı konudan birsürü var forumda, ayrıca bari en azından alıntıdır yazsaydınız.
şakamısınız nesiniz, forum kuralını hatırlatıyorum açılmış konuyu tekrar tekrar açıyorsunuz bi arama yapın diye uyarıyorum.
birsürü de -rep yiyorum. walla şaka gibisiniz. iyi kimseyi uyarmayalım 2 tane rep kapacam diye çöplüğe çevirin forumu?