Konu
Yeni sunucumuz geliyor !
17-04-2009, 00:18:27
#6
Darklord
Q8200 yerine Q6600 alsanız daha kafiydi. Yada linebilisim'in dediği gibi bütcenizi biraz daha zorlayıp Q9550 alabilirdiniz.