Konu
Yeni sunucumuz geliyor !
16-04-2009, 23:59:39
#4
kafkas
Daha yüksek makinalar alın bu makinalar ile artık iş yapılamaz duruma geldi tabi bu işi bugün yapıp yarın bırakacağım aman ne olursa olsun düşünmüyorsanız.
@Sayfanet
Q8300 böyle bir işlemci var bayadır.