merhaba arkadaşlar
aradım aradım ama bir türlü çözüü bulamadım
yeni mesajlarım eski mesajların üzerine çıkyıor
buldugum bütün konularda normal - eski mesaj gösterimini seçin diye yardımcı olunmuş ama benim ayarlarım zaten öle eski mesajlar üstte olarak seçili.bunun için ne yapabilirm