Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bugün ortaya çıkan videolardan sonra arda'nında lugana kadar ceza alması gerekirdi. Fitili maç başlamadan ateşleyen topculardan biriydi. Ayrıca olaylı bir önceki maçta tüm olaylar yaşanırken taraftara üçlü çektiren sabrinin de 2 maçla yırtması ayrı bir olay olmuş..
Geçmiş olsun iki takıma da.. Sonuç itibariyle başkanınızın söylediği gibi iki takım da ligden düşürüldü..