Bugün ortaya çıkan videolardan sonra arda'nında lugana kadar ceza alması gerekirdi. Fitili maç başlamadan ateşleyen topculardan biriydi. Ayrıca olaylı bir önceki maçta tüm olaylar yaşanırken taraftara üçlü çektiren sabrinin de 2 maçla yırtması ayrı bir olay olmuş..

Geçmiş olsun iki takıma da.. Sonuç itibariyle başkanınızın söylediği gibi iki takım da ligden düşürüldü..