VE CEZALAR AÇIKLANDI!


Galatasaray ile Fenerbahçe arasındaki olaylı derbide yaşanan çirkin olayların ardından cezalar belli oldu !.. Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu raporlar, görüntüler ve savunmaların incelenmesinin ardından verilen cezaları açıkladı !..


Gerek saha içi gerekse de tribünde olayların çıktığı derbi sonrası Galatasaray'dan Arda Turan, Sabri Sarıoğlu ve Emre Aşık, Fenerbahçe'den ise Diego Lugano, Volkan Demirelve Semih Şentürk PFDK'ya sevkedilmişlerdi. Sarı kırmızılılar tribünden yükselen küfürler ve çıkan olayların yanı sıra karşılaşma sonrası Başkan Adnan Polat'ın yaptığı açıklamalar nedeniyle de PFDK'ya sevkedilmişti.

Kuruldan yapılan açıklamaya göre verilen cezalar şöyle:

Galatasaray: 1 maç saha kapatma, 1 maç seyircisiz
Adnan Polat: 45 gün hak mahrumiyeti
Arda: 3 maç
Emre Aşık: 2 maç
Sabri: 2 maç
Lugano: 5 maç
Volkan 3 maç
Semih: 3 maç

Emre Belözoğlu'na neden ceza verilmedi ona şaşıyorum ben.