Arkadaşlar dün msn im kırıldı ve ardından şifrem değiştirildi.Msn en az 6 yıllıktı.Bütün işlerimi nerdeyse msn üzerinden gerçekleştiriyorum.Çok mağdur durumdayım.Bunun bir çaresi yok mudur ? Az önce konulara bakarken gördüm verilmişti demeyin.Bu yöntem eskidi.Dilekçe ye kadar herşeyi yaptım artık böyle bir hizmet vermediklerini söylüyorlar.Lütfen yardım edin ????.Teşekkürler.....