Bizim İçin Şu Anda Önemli Olan Sadece Takvim Üzerinde Rezervasyonların Gösterilmesi ve Yeni Rezervasyon Yapılabilmesi.
Bahsettiğiniz gibi Fiyat veya Başka Bir İşlemle Alakamız Yoktur.
Sadece Ordaki Takvim Olayının İşleyişinin Aynısını İStiyoruz. Dediğiniz Gibi Fazla Teferruat Yoktur.
Tablomuzsa Seçilen Geliş Ve Gidiş Tarihleri Rezervasyon İsimli Tabloya Kaydediliyor. Kaydedilirken Aynı Tabloya Oda Bilgileri ve Fiyat Bilgileride Kaydedilmektedir.
Kayıt İşlemini 3 Aşamada Yapıyoruz.
1. Geliş Ve Gidiş Tarihlerinin Seçimi
2. Extra Bilgilerin kişi Bilgileri Sayfası
3. Paypal Ödemesi ve Fatura Benzeri Çıktı.

Bunlardan Sadece Takvim Olayı Sıkıntı Yaratmaktadır.