Eskide 56K Kullanırken Mümkündü Fakat ADSL İle Mümkün Değil Son Duyum Haberlerime Göre ise Bir Kaç Site Netten Fax Göndermene İzin Veriyor Fakat Altta Üstte Reklam Veriyor