Die Out diye bi grup varmış. Grubun adresi de dieout.be imiş. Bak bu iyi oldu. Yeni öğrendim bunu.
Ben yeni kayıt ettim bunu iyi mi ettim diye öğrenmek için konuyu açmıştım. Yoksa hemen satmak gibi bi düşüncem yok.

@Reaver Aslında fiil harici kullanılıyor mu onu merak etmiştim..