niphell'in dediği gibibu arkadaşa bundan sonra destek verilmemesi daha uygun olacak gibi..
arkadaş çok zeki birde. forumda millete cavap yaziyor. pm atiyorum pm ye cevap yok

bende salagim ya mesajlarını listele diyince sanki yazmiyor hangi saatte girmiş kime ne yazmis