qonqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iyi akşamlar arkadaşlar
www.evraklarim.com upload sitemi açtım
Görüşlerinizi alabilirmiyim.
Hayırlı olsun, umarım alan ve trafik sıkıntısı çekmezsin, script php, işlemci ve ram kullanımından siteni kapattırmaz, mini file hosting scripti iyidir, Türkçe karakter desteğini yapsan iyi olur, yoksa sistemin çöplüğe döner, ne indirme linkleri ne de silme linkleri çalışır, amin panelinde birsürü hata kodu görürsün.
Ben sendeki scriptin eski versiyonunu 2 seneden fazladır kullanıyorum, adres:
Dosya upload - File Upload Free File Hosting Dosya Upload Files Upload Files Uploads File Upload image upload images upload Free File Hosting