Arkaaslar benim adsense hesabım 10 $ ı gecelı baya oldu . ne bir mail geldi nede bir bildri . pin girme yerıde acılmadı sanırım 2 aydan fazla oldu .

şimdi ben isim ve adres değişikliği yapsam bi sorun olurmu ?

Yardımlarınızı bekliyorum .