Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Güzel yazmışsın arkadaşım teşekkür ederim. Ama ben durduk yere polemik yaratmak için neden vaktimi harcayayım? Hem ben kötülesem ne olur kötülemesem ne olur ODP'yi?
Ayrıca rüşvet yememek demek işinizi düzgün yapmaya çalıştığınız, gerçekten gönüllü olduğunuz anlamına gelir. Siz buna şahit olmadınız tabiki ama ben biliyorum nasıl kategori yönettiğimi.
Ben sitem olsun diye yazmıştım 'Neler yaparım belli olmaz' diye. Yoksa unuttum gitti ODP yi. İşim olmaz birdaha.
İyi akşamlar.