dun gece ftpye attıgım dosyalarla oynadım sanırım bozdum admincp deki "vbseo sitemaps settigns" tıklıyorum ayarlar acılmıyor. googledakı göruntu ise söyle sanırım oldu.
ayarların cıkmıyorsa vbseo sitemap genaratorü son sürüme güncelle 2.5 e
ideal sitemap ayarlarınıda mutlaka yap
mert beyin bu konuda bilgilendirmesi mevcut