Konu
Optimizasyon Raporu Hakkında
14-04-2009, 22:42:07
#1
gssmartboy
Ocak ayından beri bu rapor gelmiyor arkadaşlar siz de durum nedir? Bir sebebi olabilirmi acaba? Dikkatimi çekti sormak istedim.