birara girmedik sunu söylemem gerekiyor herseyi bir yana bırakın evet ödemelerini yapmayanları kapatıyorum suçlu biz oluyoruz burada yazanlarda umrumda değiller neden cünkü biz isimizi yapmaya çalısıyoruz koşturuyoruz ama iyi niyet kıymet bilmiyor anlasılan bu andan sonra bende iyi niyet politikamı değistiriyorum ve sadece herkesin yaptığı gibi bende silip atıyorum .. Sonrada burada yazanlar umrumda değildir herkes benim nasıl bir insan olduğumu bilir .. Ama iyi niyet suistimal ediliyorsa bende bundan sonra bu piyasada iyi niyet yerine kötü niyetimi kullanıyorum ve artık burada yazılanlara cevap vermicem karalamak isteyen karalar ...