Tk domainler dot.tk'da bir ara ücretsizdi şimdi yıllık 12,5 lira istiyorlar. İsim tescilse 1,49 dolardan satıyor yıllık. Nedir bu durum anlamadım gitti.

Ana firma neden pahalı satıyor. İsim tescilden alsam bir sorun olurmu?