Konu
Adsense hesabı olup kullanmayan !
14-04-2009, 09:45:04
#4
hayaletimsi
O zaman başka yerde ara. Konu açılınca yorum yapılması serbest. insan az bilgi paylaşır sonra bu konuyu açar birde