Selamlar sistemserver.org ve sitedeki nick'i ile gradusdesign Olan ugur isimli arkaşımız Bir zamanlar Benide kazıklamıştı .. Dikkat Edin Sizi Kazıklamasin ..Hizmet almaya başladım 20 lira ödeme geçtim 3 gun sonra hesaplarımı kapattı.. Paranı geri öducem dedi Ödemedi Msnden Sildimi blokemi etti aradım ulaşamadım .. irc shell aldım haftada 1 ip adresi değiştirdik kapalı yok dns oturmadı yok ip bilmem ne sebepler sundu .. Şimdi Ugur diyecek bu Kim Ben Nihat Ugurcum .. Seni Allaha Havale ediyorum .. Benden Aldıgın parayı iyi yerlere kullanman dileklerimle .. Mutlu Saglıklı Ve kul hakkı nedir bildiğin bir hayat diliyorum dostum sana ..