DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu konu nasılbilirsiniz konusu değil ! Zaten konu tamamen gereksiz yere sadece karalama amacı ile açılmış bir konuydu modaratör arkadaşlardan konuya el atmaları kilitlenmelerini rica ediyorum.
Sistemserver bir DHS alt kuruluşudur.
İşte, millette karalama için açılmış bir konu olduğunu belirtmiş, Harun bey,bence bunda da birşey yok..' gereksiz yere ' demenizde yanlış burası şikayet platformu herkes sorunlarını yazmakta özgürdür. Bende sizin bir müşterinizim bir önceki mesajdada lehinize olan mesajı görebilirsiniz. Yani herkes farkında Nasılbilirsiniz konusu olmadığını... Eminim,saygılarımla...