Arkadaşlar bu konu nasılbilirsiniz konusu değil ! Zaten konu tamamen gereksiz yere sadece karalama amacı ile açılmış bir konuydu modaratör arkadaşlardan konuya el atmaları kilitlenmelerini rica ediyorum.
Sistemserver bir DHS alt kuruluşudur.