Şirketi gözümde küçülttüğüm yok. 70Gigabit devasa bir rakamdır ve Türkiye şartlarında mümkün değildir. O sebeple ortada bir hata olduğunu düşündüm ve "70Megabit olmasın" şeklinde bir soru yönelttim size.
Canlı Destek ile uğraşmadım, direkt olarak telefon açıp sordum. SistemHost'un yetkilisinin verdiği cevap:
70Megabit.
Yoruma gerek yok.