evet yenilerde sorun yok eskileri elle düzeltirsek oluyor fakat mozilladan girgimizde standart secenekler mesela kayıt ol giriş yap vs normal ama internet explorer de tr karakterler bozuk ve kayıt ekranındaki grafik dogrulamada resimler cıkmıyor